Önskelista för hemmet

| Inredning
Untitled #197
 
 
Detaljer till hemmet. Mycket i mitt liv håller på att förändras just i skrivande stund och har gjort det senaste halvåret. Stora och små förändringar sker varje dag och jag växer mig större i och med förändringarna som blir det de bättre. Samtidigt förändras mitt hem och har fått sig ett annat innehåll än för dryga år sedan, vilket jag är oerhört tacksam över. Nu är jag i sluttampen i köket och sovrummet, sedan går jag tillbaka till vardagsrummet igen. Har nämligen blivit med nya gardiner och lampa i köket idag, och i sovrummet är där även nya gardiner och sängbord + tv och skrivbord som har tillkommit under veckan. Jag tycker verkligen om inredning har jag insett mer och mer. Sakerna i kollaget står högt upp på min lista nu.. Vitrinskåpet x2 ska utöka mitt vardagsrum inom det närmsta är det tänkt!
 




Kom ihåg mig?