Seven days

| Dagligen
 
En måndag som går mot sitt slut.. Efter ha fått en helt i strålande solsken och mycket därtill känns det överkomligt med en dag i den gråa nyansens tecken, men ändå väldigt tråkig när man väl är ledig. Meningen var att jag skulle jobbat helg och är därmed ledig idag. Och det mina vänner har varit riktigt skönt. Det enda nödvändiga vi har gjort är att frosta av frysen och köpt mjölk. Ja, och nu har jag i för sig dammsugat och vattnat blommorna och skall strax laga lite matlådor - men ingen powermåndag här inte (som det annars brukar vara). Men resten utav veckan är lite inbokat, och tur är väl det. Så här ser veckans planer ut;
 
Tisdag, består av ett oerhört kort jobbpass till klockan 12 och sedan tänkte jag spana lite på stan efter lite inför fredag. Hemma ska jag ta en lugn kväll med bok och te, men först litet pass på gymmet. Simon jobbar kväll hela veckan, och därmed hinner vi nog knappt säga hej en dag som denna. 
 
Onsdag, tror att det vankas tvättpass på förmiddagen (måste kolla upp det) och även ett träningspass på gymmet. Blir även en sväng till min fina Amanda för förmiddagsfika. På eftermiddagen/kvällen jobbar jag så då kan vi åka tillsammans - lite extra tid tillsammans är guldvärt!
 
Torsdag, ljuva torsdag och jag spendera dagen på jobb från 7-21, sedan är det hem och sova. 
 
Fredag, förmiddagen är fortfarande oklar men vankas åt Lund och hjälpa Simons föräldrar med lite saker. Sedan vid 15 blir det av hem till Therese för skåla in hennes födelsedag med Prosecco innan vi åker till Lilla Torg i Malmö för middag och drinkar.
 
Lördag, hoppas på en go frukost och att vädret är fint - för då vill vi köra på en liten slottsrunda och reka in för vårt egna bröllop. Men även picknick och fotografering. I övrigt blir det en lugn dag tilsammans med min fina.
 
Söndag, är det återigen heldag på jobbet - denna gången 8-21. 




Kom ihåg mig?