Vackra Alingsås

| Dagligen, Fotografier
 
 
 
I helgen eller rättare sagt i söndags efter hotellfrukosten checkade vi ut tidigt och begav oss hem till Alingsås. Även där möttes vi av värme och sol - strålande sol. Vi körde direkt bort till Nolhaga och promenerade längst ån, bakom skolan som jag gick högstadiet på och även träffade Amanda som gifte sig i lördags. Fick visa min fina fästman en del utav mitt liv när vi för första gången besökte Alingsås tillsammans. 
 
När vi hade promenerat runt i Nolhaga så vände vi och gick bort mot centrum. Där var i stort sätt allting stängt en tidig söndagsmorgon, och varmt var det redan. Men Simon fick de de vackra trähusen och centrums uppbyggnad som jag tycker är otroligt vacker. Vi gick tillbaka till bilen, stannade vid kyrkan där det strömmade gospel ur dörrarna, och körde vidare för att köpa blommor.
 
Med blommor och en lite matsäck till hemfärden, begav vi oss hem till min moster som väntade på oss. Det hade bakats rabarberpaj och bullar. Kaffet var redo och vi inväntade min ena kusin samt min mamma. På hennes utsida dukades fikan upp och vi njöt av lite vindfläktar och pratade i några timmar innan vi körde hemåt. Det var första gången som Simon fick träffa dem och det kändes otroligt bra ♥
 
 
 



Sanna

Låter verkligen som en underbar söndag :*


Kom ihåg mig?