Veckans lista

| Dagligen
 
Underbara rosor som jag fick utav S i helgen, stora och vackra!
 
Då var det måndag igen och jag är fylld av energi. En ledig helg tänkte jag säga, men vår lediga dag igår gjorde mycket med energin och humöret. Har varit väldigt trött det senaste, men det vände förhoppningsvis igår. Därmed har denna måndagen varit väldigt produktiv hittills, och det gillas. Veckans lista varierar lite, men det är bara skoj!
 
Måndag: Idag har det stått tvättpass på schemat, och i skrivandes stund ska jag alldeles strax ner och hämta det sista. Har även hunnit med en morgonpromenad strax innan kl 7, städat lägenheten, rensat lite i garderoben och i källaren och fräschat upp i köket. Ikväll väntar ett kvällspass på jobbet och sedan blir jag hämtad av S. 
 
Tisdag: Jobbar till 16 och sedan blir jag återigen hämtad av S. Han har teoriprov för MC i Lund, och hämtar därför mig påväg hem efter det. *Hållar tummarna* att han klarar det! Lite beroende hur det går för S under dagen, så blir det god mat och förhoppningsvis firande av provet. Jag hoppas även på en mysig promenad eller dylikt.
 
Ondag: Ledig mitt i veckan och eventuellt iväg till nya jobbet. Skulle städat på onsdag, men gjorde det redan idag. Ska även hinna en kaffe med Linda och en sväng till gymmet. Har dagen lite oplanerad i och med det nya jobbet.
 
Torsdag: Även ledig på torsdag - lyx. Amanda kommer på frukost och sedan ska vi hjälpa henne och flytta! Resten utav dagen är oplanerad, skönt!
 
Fredag: Vill hinna till gymmet innan mitt kvällspass på jobbet.
 
Lör & Sön: Jobbhelg! Timmarna innan på lördag ska spenderas med S - då vi går om varandra såpass mycket i veckan. Blir kvalitetstid delux på lördag. På söndag jobbar jag till 16.30, sen blir det middag och bio i Malmö med tjejerna. 




Kom ihåg mig?