En trött torsdag

| Dagligen
 
Min fina födelsedagsbukett från äldsta brorn och hans familj.
 
Dagens första kaffe intages i sängen.. idag är jag trött. På mitt nya arbete jobbar jag mestadels kvällar - vilket är skönt i sig - men det är också påfrästande. Vi går om varandra här hemma, ingen kvalitetstid och bara en enkel sak som att äta mat tillsammans. Men självklart fungerar det ändå. Om en timmes tid blir det frukost med tjejerna innan jag ska hem, pusta ut och försöka koppla av innan kvällspasset ikväll. Imorgon blir det ännu en frukostdejt innan jobb och i helgen är vi lediga! Även nästa för då bär det äntligen av till Göteborg. 



Sanna

Jag kan tänka mig att det också tar tid att sätta sig in i omställningen att inte träffas så ofta typ. Jag jobbade också så för några år sedan; började vid 15-16 och jobbade till 21-22 typ. Vi sågs knappt och just som du säger; bara en så enkel sak som att äta middag tillsammans blir en lyxvara. Men en hittar sätt, jag är övertygad om att ni gör det också! :)


Kom ihåg mig?