Kiss

| I min garderob
Idag är jag återigen ledig och njuter självklart över det. För dagens planer har redan börjat att checkas av och detta med glädje. Vi är precis hemkomna från gymmet - finns inget härligare än att träna tillsammans - så hoppas vi hittar tillbaka till vår rutin nu. Vore underbart! Jag älskar ju att träna, att må bra - för vem gör inte det?
 
Nu har vi dukat fram ett stort frukostbord och ska bänka oss framför någon dokumentär på Netflix. Efter Sannas inlägg om olika dokumentärer, har vi nu hunnit avverka både The Keepers och Amanda Knox. Den först nämnda är verkligen brutal och inga ord finns över vad man får se - men värd att se! 
 
Men till rubriken.. Fick hem ett paket från Bangerhead häromdagen, och en utav sakerna som fanns i paketet var Marc Jacobs parfym Daisy Kiss - som luktar gudomligt! Har fått ett "beroende" av att köpa nya parfymer och tycker självklart att det är av ett rent nöje när jag finner underbara dofter.
 
 



Amanda Jona [FOTOGRAF]

Har sett Amanda Knox så ska genast ge mig på The Keepers, tack för tipset! :)

Sanna

Åh jag vill också ha nya parfymer, men har i dagsläget typ 11st och det känns väldigt onödigt att köpa fler innan jag hunnit göra slut på de andra ändå.

Vad "kul" att du gillade dokumentärerna, men ja - de är ju oerhört jobbiga :(


Kom ihåg mig?