Mjukglass

| Dagligen
Oväntat ledig och en mycket bra dag! En dag som skulle innehålla kvällsjobb blev ledighet, mjukglass och vardagskvalité. Här började vi dagen med ett tvättpass (då vårt blev taget av någon granne häromdagen), en mysig frukost i soffan och sedan en morgon promenad vid havet - alla dagar borde börja så här. Under promenaden ringde min enhetschef och undrade var jag var. Det hade nämligen blivit missförstånd angående dagens pass, som jag fått till mig att det skule vara ett kvällspass men var ett morgonpass. I stället blev jag ledig, och inte mig emot..
 
 
När tvätten var färdig styrde vi mot Lund och sedan vidare mot Lomma för att avnjuta varsin glass vid hamnen. Denna hamnstad är magisk! Likaså denna mjukglass med polka strössel, jag älskar just det. Nu under eftermiddagen och kvällen har vi lagat mat och ätit fruktsallad innehållandes melon, apelsin och äpple. Det är vardagslyx att få göra det och koppla av i soffan tillsammans, då ni vet att jag oftast jobbar kvällar. Och nu hela helgen (inklusive 7-21 imorgon). Så jag njuter av vår kväll!
 




Kom ihåg mig?