Notebook for the wedding

| Bröllop
 
Vet ni vad jag kom på? Vore kanske bra att samla alla tankar och idéer i ett block, där man sedan kan gå tillbaka och checka av, och dylikt. Inte så dum tanke, om jag får säga det själv. För även om vi inte vill ha ett stort bröllop och en stor fest så är det fortfarande mycket detaljarbete bakom ett bröllop - oavsett om det är stort eller inte. Och tankarna är många - så en fin lite notebook där man kan samla allt vore utmärkt.
 
Ovan ser ni tre olika block som jag har hittat hos Jo&Judy, och de är en fröjd för ögat, helt klart. Dessutom är de blogg- och instagram vänliga, haha. Det är andra saker som även ska planeras under årets gång, och inte bara that special day. För man ska faktiskt leva också, eller vad säger ni? Jag fastnade för dessa notebooks:n här ovanför, men ska googla runt efter några andra också. Roligt att få pyssla med lite sånt här när man är ledig - precis vad jag älskar.
 
Nej, nu ska jag marinera kyckling till en pastasallad, som vi ska bjuda på i kväll tillsammans med Prosecco, då Linda kommer över för att prata om just: bröllop. Ni förstår nog inte hur mycket det pirrar i min kropp. Tänk att jag fick träffa min soulmate så där, den dagen 22 maj. Wow. När det känns rätt så gör det verkligen det!




Kom ihåg mig?