Re-decorating

| Inredning
 
Måndag, underbara måndag! Veckan har börjat med en mysig förmiddag tillsammans med min andre hälft. Efter frukosten så storhandlade vi inför veckan, småfixade i lägenheten och mös runder innan lunchen och han skulle iväg till jobbet. Själv är jag ledig idag, och har spenderat resten utav dagen med att hämta ut våra förlovningsringar som vi har fått förminskade - så nu känner vi oss hela igen. Därefter tog jag en liten fika på uteserveringen innan jag promenerade hemåt. Påvägen hämtade jag även ut lite post som hade kommit - visar er en annan dag.
 
För att uppskatta sin inredning och dekoration behöver man ibland omdekorera, vilket jag har pysslat med idag. Har helt enkelt hittat nya platser för mina saker - som just nu känns mycket bättre. Ska nämligen få upp en mässingsrosett från Svenskt tenn och en marmor hylla från Mio i sovrummet. Tycker inte om när det blir kaka på kaka och för plåttrigt. Så behöver få lite ny syn på min inredning. 
 
 
 
En klätterväxt och marmorbricka som jag tidigare haft i sovrummet under tv:n fick flytta ut till vardagsrummet. Tycker att marmor, mässing och grönt passar utmärkt ihop - så detta valet blev självklart. Dock behöver jag en kruka till klätterväxten, som nuvarande är placerad i en frukostskål, haha. Ljusstakarna är även från Mio, helt klart en favorit butik när det gäller inredning och möbler. Som dessutom har rea nu! Skynda och fynda.
 
Tänkte fortsätta imorgon att omdekorera lite här i lägenheten, fixa lite med textilerna och i klädkamaren. Även att spana på lite nya saker som jag vill få in här, som exempelivs nya matsalsstolar som matchar resten utav lägenheten. Måste även rensa ut lite i källaren under veckan, känner jag. Får passa på när jag har lite lugnare på schemat - för nästa vecka kör det igång ordentligt igen. 
 
 
Vad tycker ni om min re-decorating? 



Sanna

Det känns verkligen som att du har fått en nytändning här Camilla. Säg till om jag kan hjälpa dig med något. Kanske borde vi sätta in en mobilanpassning på din blogg i alla fall? :)

Svar: Ja det borde vi nog! Kanske ta bort det dära söta :-)
camillalinneas.blogg.se


Kom ihåg mig?