Reboot

| Bröllop, Dagligen
Medan jag knåpar på ett nytt upplägg för bloggen, så sitter jag samtidigt och spanar efter inspiration till; bröllopet. Det är sådant jag älskar! Tillställningar med mat, att få dekorera och piffa till det, inbjudningar och alla detaljer runt omkring. Tycker det är så kul. Så det passar ju extremt bra att få sitta och pilla med detta lite när jag är ledig som idag. Dessutom gifter sig en av mina bästa vänner nu i juli, och vi har väldigt lik smak, så får fotografera och få lite extra inspiration därifrån. 
 
Som ni läste i inledningen så spånar jag på ett nytt upplägg för bloggen, lite mer organiserat och har en aning på fler detaljer som ska både in och ut härifrån. Inläggen ska få en annan struktur och diverse, har jag tänkt. Så jag hoppas det går som jag vill denna gången. Har bloggat i så många år, och jag vet vad jag vill och vart jag ska med bloggen - men ändå är det så svårt? Kan inte riktigt förstå den logiken, men nu skissar jag som sagt och hoppas inom det närmsta att det ska bli lite bättre här inne. Har ni några synpunkter och tips, så för gärna dem vidare!




Kom ihåg mig?