Vi skålar för..

| Bröllop, Livsstil
 
 
Igår dukade vi bordet för tre.. Säger hej från soffan även idag! Nu börjar jag att klättra på väggarna hemma. Hur klarar man av att gå hemma en längre period, undrar jag? Att vara mammaledig eller till och med hemmafru? Det finns självklart alltid något att göra när man är mammaledig, misstror inte alls det, men jag skulle inte klara av att vara hemma såpass länge. Fast det ändrar sig förmodligen när jag väl är det. Hehe, lång parantes där. 
 
Ja, igår dukade vi bordet för tre, marinerade kyckling och gjorde pastasallad. Länge sedan som jag åt det och igår hade vi tyvärr ingen bönpasta hemma (godaste) så det fick helt enkelt bli vanlig hederlig pasta. Men det mumsade vi oss väldigt fort. Linda kom över efter jobb och detta till ett dukat bord. Fick inviga mina champagne glas från Cervera, servetterna från Rörstrand och sedan hade jag minskat min examensbukett till pionerna som snart slår ut. Ljuvligt!
 
 
Vädret är magiskt och även en sådan här kväll, men två stora favoriter. Det pratades om allt mellan himmel och jord, bokstavligt talat. Vi skålade för min examen och livet. Sedan började diskussionerna om bröllopet. Alltså det pirrar när jag skriver/pratar/tänker på det. Jag som aldrig tänkt gifta mig, och nu ska jag det med min fina fästman. Galet! Och förlåt om det blir tjatigt för er, ni får stå ut eller sluta läsa, hehe. Så vi plockade fram datorn och spanade på inbjudningskort, inspiration på pinterest, vigselring, mat och hela köret. Nu känns det verkligen som bollen är i rullning och inte bara prat. Datum är bestämt, klänningen har jag redan hittat och tärnorna vet jag redan vilka det blir.. Så spännande!
 



Sanna

Jag läser gladeligen allt om er planering! Säg till om du behöver hjälp med ngt 😘


Kom ihåg mig?