Daisy

| Dagligen
 
 
Visst är det härligt när vardagen rullar på och man känner sig tacksam över det minsta lilla? Just så är det nu och dagarna omvandlas till nya hela tiden. Snart är även mars slut och april är på ingång. En månad som det händer mycket i, och som jag ser fram emot att få ha här. Nu är det relativt mycket i skolan, sluttampen närmar sig radikalt och även resan till NYC - kan fortfarande inte förstå det. Har fått låna en resväska av min vän Amanda, då vi dels ska till en outlet (Woodberry) med 220 märkesbutiker, detta kommer vi ägna en hel dag under resan, men även helikopter och så vidare. Tänkte ta ett helt inlägg om detta senare, om ni är intresserade?
 
Annars rullar livet på, och jag önskar att jag hade lite extra energi till bloggen. Ibland krävs bara det där lilla extra, eller hur? Så jag tänkte faktiskt ta eftermiddagen för att skriva ner lite idéer och sedan publicera det med eftertanke här. Älskar min lilla blogg, så det ska förhoppningsvis inte eka tomt här mer.. 
 
Helgen å andra sidan har varit otroligt mysig. I lördags åkte vi till Lanskrona för att hjälpa S morbror att flytta, och detta till en underbar lägenhet. Fiskebensparkett i alla rum, högt i tak, taklister med härliga strukturer och likaså runt lampan. Dubbeldörrar till sovrummet och en parisig balkong precis utanför. Kan säga att jag blev lite förälskad och funderar redan på att flytta hem till my hometown.. Kärlek i första ögonkastet! Fick även träffa mer från S släkt vilket var supermysigt, såklart. På kvällen gick vi och såg Skönheten och Odjuret tillsammans med mina sex vänner - och den måste ni se! Den var magisk, och det vara många tårar som kom!
 
I söndags tog vi hand om hemmet inklusive tvätten, hade söndagsmys och sedan jobbade jag några timmar på kvällen innan det var filmmys i soffan tills vi slocknade. Dessvärre vaknade jag upp lite krasslig idag, och sitter fortfarande i pjamas och blir ompysslat medan jag skriver inlämningar. Som sagt så är det full rulle!
 
 
 
 



Emely

Jag tycker absolut att du ska flytta till Landskrona :)


Kom ihåg mig?