Idag är det ingen vanlig dag..

| Dagligen
 
 
För idag är det Simons födelsedag! Hurra hurra hurra! Fast på bilderna kan man tro att det är min födelsedag, hehe. Idag är det som sagt min fina sambos födelsedag och det ska självfallet firas med pompa och ståt. Han är dessvärre helt tvärtemot mig på denna punkten - han gillar inte att fira födelsedagar och det är nästan helt obegripligt för mig, haha. Älskar födelsedagar! 
 
Så idag har han blivit väckt med frukost och presenter (bilderna) på sängen. Och nu inväntar vi hans underbara familj och släkt. Inte träffat dem sedan min födelsedag, och jag har innerligt saknat dem, haha! Ni vet ju hur jag älskar att fixa inför sådana här tillställningar, det är mitt esse. Så igår ställde jag mig och bakade lite olika sorters godsaker, handlade och piffade till här - så nu ska vi bara duka fram det så är vi redo för en trevlig stund med hans familj sen. 
 
Tror jag lyckades med presenterna.. men framför allt med rosorna ;-)
 



grattis grattis!! :D Jag är som du, gillar att fira :D

Sanna

Stort grattis tillhonom! Hoppas att ni får en fin dag! ☺️ Kan du inte lägga ut lite tips/recept kring sådana tillställningar? Alltid intressant och bra läsning tkr jag ☺️❤️

Sanna

Stort grattis tillhonom! Hoppas att ni får en fin dag! ☺️ Kan du inte lägga ut lite tips/recept kring sådana tillställningar? Alltid intressant och bra läsning tkr jag ☺️❤️


Kom ihåg mig?