New in: Desenio

| Dagligen, Inredning

- I samarbete med Desenio -

 

I födelsedagspresent fick jag dessa fina vitrinskåp avmin fina sambo och samtidigt fick jag även chansen till att beställa nya fina tavlor till hemmet. Hur bra? Tillsammans med Desenio har jag fått ett hem med sju nya tavlor och ingen är lyckligare än jag.

Vet ni vad? Jag tänkte ge er en rabattkod som ger er hela 25% på Desenio! Camillale25, och koden gäller mellan 9 till 11 maj så skynda! (Gäller ej handpicked/ramar)

Mina favoritmotiv hittar ni här och här.

 
 

I vardagsrummet har jag även bytt ut motiven ovanför soffan, och blev supernöjd.

Älskar de blåa motiven, lite havskänsla - vågor. Och sedan blev det även två motiv på Paris!

 

I sovrummet ska vi få upp dessa två motiven. Roligt när tavlorna passar båda två :)





Kom ihåg mig?