Happy Thursday!

| Dagligen, Inredning
Sista november och det är jul i vårt hem! Ikväll jobbar jag veckans tredje och sista pass, vilket är efterlängtat. Det väntas en ledig helg med extra mys, som startar redan imorgon. Får besök av min fina vän och hennes dotter på förmiddagen medan jag varvar tvättpass och sista bakningen inför helgen. På eftermiddagen/kvällen väntas det en dejt med min fina fästman i Lund. Innan dess vill jag försöka hinna fixa ordning i hemmet och diverse inför helgen. Vi ska nämligen ha adventsfikor, inte en utan två. Både lördag och söndag. Så då vill jag ha allt klart innan dess.. Och det är därför vi har kört julpynt hela veckan, och även därför granen redan är uppe. Men wow, vilken myskänsla!
 
 



Josefin

Så fint! Har en likadan ljusstake som den till höger, såå fina! :D


Kom ihåg mig?