Snapshots från Paris

| Resor

Obligatoriska flyplansbilden | Innergården på hotellet

 
Söt vagn som sålde nutella crepes | Godaste varmchokladen på Angelina's
 
 
Academie Nationale de Musique (Opera hus) | Céline på Avenue Montaigne
 
 
En gammal Citroen på hotellet | Obiligatoriska turistbilden 
 
Paris, je t'aime! 
Vår mapp i datorn är ganska överfylld med bilder från vår resa. Därmed har det varit svårt att sålla ut bilder till bloggen, men tänkte att vi kör lite snapshots idag. Detta är definitivt en resa som jag vill göra igen och igen. Under resan var jag helt upprymd, i stor sätt hela tiden, och njöt verkligen för varje minut som vi hade i Paris. Att vi dessutom hade fantastiskt väder i slutet av oktober (14 grader) gjorde allt lite extra bra. Dessutom är sådana här återblickar underbara, då man återigen blir alldeles glad och lycklig i själen. Paris tillsammans med Simon älskade jag enormt mycket. Nu planerar jag inför nästa resa..
 
Nästa resa blir med mina brudtärnor i slutet av mars. Detta är en resa i det sunda tecknet och inför bröllopet. Något som jag verkligen uppskattar och älskar att göra, nämligen att bo på spa. Sedan blir det även en liten weekend tillsammans med fästmannen under april-månad, kanske i samband med min födelsedag. Och en weekend i samband med bröllopet. I höst blir det bröllopsresa och ännu en weekend, är det tänkt. Vill ni veta var vi hade tänkt att resa?




Kom ihåg mig?