Ljuva helg!

| Dagligen
 
God morgon söndag & go frukost! Ljuvliga helg, låt den aldrig ta slut. 
Denna helgen har verkligen gått i ett svep, och därmed alldeles för fort. Lyckligtvis är halva söndagen fortfarande kvar och ytterligare saker ska göras innan vi checkar in för den nya veckan. För denna helgen har varit underbar!
 
I fredags efter jobb tog jag en liten promenad i stan och fick med mig blommor hem. Den här hortensian och en bukett rosor. Buketten överlämnades till Sandra som hade bjudit in på tjejmiddag. Tvårätters och vin en fredagskväll, kan inte bli bättre. Att vi dessutom var alla fyra, gjorde kvällen inte sämre. Och igår vaknade vi upp tidigt, gjorde oss i ordning, åt frukost i bilen - för igår var det födelsedagskalas för min brorsdotter som fyllde två år i fredags. Här fick vi även gosa med brorssonen som är en månad nu. Vilken lycka! Familjen var samlad, åt god lasagne och tårta. Innan vi landade i vår säng, 13 timmar senare, så åt vi middag hos svärföräldrarna. Vi fick alltså träffa båda våra familjer, gosa med bebis, leka med lilla L och äta gott hela dagen. Perfekt lördag för oss två.
 
Man skulle då tro att det vankades sovmorgon här idag, men icke då. Eller ja, Simon fick det i alla fall. För jag var uppe innan klockan sju och var nere med tvätten. Är tokförkyld, så har svårt att sova på morgonen och vaknar med huvudvärk. Inte det gosigaste. Men! Jag njöt av lugnet och mörkret med värmeljus. Nu är även hemmet städat, vi har njutit av go frukost tillsammans och strax ska jag hämta tvätten. Men först tänkte jag ta mig en promenad. För ikväll blir det ytterligare en middag med tjejerna, fast denna gången i Malmö, och efter det blir det bio med dem. Härligt! 
 



Miss Baby Peaches

Den där bilden såg verkligen ut som en perfekt morgon!


Kom ihåg mig?