My week

| Dagligen
 
God morgon måndag! Det är härligt när man inser att det är en ny vecka och man är innerligt glad över det. Helgen har varit helt fantastisk och ytterligare saker har lagts i minnesbanken. Med helgen i bagaget kan jag återigen blicka framåt och samtidigt njuta av nuet. För den här veckan går i lugnets tecken, och även det är ju bara för bra. Så här ser min vecka ut.. 
 
 
Måndag 
Idag ska jag iväg på ett spinningspass och köra lite överkropp på gymmet
samt hinna fixa en liten matlåda innan det är jobb ikväll.
Därmed blir det inte mycket mer än så. Lugn start!
 
Tisdag
Efter ett väldigt kort jobbpass tänkte jag snöra skorna och njuta av den krispiga luften.
Annars ska jag jobba lite framför datorn resten utav dagen.
 
Ondag
Även denna dag tänkte jag starta dagen med spinning. 
Senare på kvällen checkar vi in på kvällsspa på Ystad Saltsjöbad!
 
Torsdag
Många lediga dagar att fylla, även torsdag.
Oplanerad dag helt enkelt.
 
Fredag
Ska till tandläkaren på morgonen och även hinna ett gympass
resten utav dagen kommer jag att jobba vid datorn.
 
Lördag
Spenderar hela dagen på jobbet, nämligen 8-21..
 
Söndag
Efter lördagens pass hoppas jag på sovmorgon, god frukost och promenad innan jobbkväll.
 
 
Oktober är som sagt en lugnare jobbmånad för mig, vilket jag verkligen behöver. Dock söker jag lite extra jobb så jag kommer upp i mina 100%. Men jag klagar däremot inte över lite lugn och ro. Hinner lägga tid på mig, Simon och vårt planerande av bröllopet. Nu är det strax dags att beställa inbjudningskort och lite därtill. Spännande!
 




Kom ihåg mig?