Sunday's

| Livsstil
 
 
God förmiddag söndag! Just nu kopplar vi av här med varsin kaffe, och detta efter ha storstädat lägenheten efter vår så kallade sovmorgon. Det är underbart att slå upp ögonen, solen skiner och man är utvilad. Och precis var det i morse, klockan sju. Men hur som haver så är det skönt att ha fått storstädat så här tidigt denna söndagmorgon. Nu ska vi snart snöra på oss joggingskorna för att ta en promenad i skogen. 
 
Mina söndagar betyder också att nästa vecka ska planeras. Älskar att planera in alltifrån middagar, träffa sina nära och kära, kvalitetstider med min blivande man, egentid och ja, självklart jobbet. Så det brukar jag sitta och skriva upp i både kalendern och en mer "to-do-lista" i ett block som jag har fått av Simon. Är det bara jag som tycker om att bocka av saker och ting?
 
 
Kalender, kaffe och min nya Samsung s8 - har efter flera år övergett iPhone.
 
Nej, nu ska vi snöra på oss joggingskorna och ta en promenad i solen. Senare ska jag planera lite mer roliga inlägg här på bloggen och ha en skön söndag.
Vad gör ni idag?




Kom ihåg mig?