Kontorsljusstake

| Inredning
Inlägget innehåller annonslänkar
 
 
I helgen hjälpte vi Simons morföräldrar att flytta till den nya lägenheten. Och vilken mysig liten tvåa som nu ska formas till deras hem. Verkligen supermysig! Vi hann en hel del, framför allt sovrummet där dem har lagt in en beige heltäckningsmatta. Känslan att sätta ner sina fötter där på varje morgon när man stiger upp, dröm.
 
När jag hjälpte till att packa upp kartonger och tömma dem en efter en, fick jag även upp denna kontorsljusstaken från Skultuna. Och mormor:n sa direkt att jag kunde få den om jag ville. "Jag är så trött på mässing, koppar och allt annat som måste putsas. Jag vill ha nya och morderna saker nu.." sa hon. Och ja, man tackar inte nej till en så här fin ljusstake, eller? 
 
 



Felicia

vilken snygg


Kom ihåg mig?