16/4

| Dagligen
Nu springer dagarna verkligen iväg! Å solen visar sin närvaro allt oftare, vilket jag tror alla uppskattar något enormt. Det man inte trodde man var, det är man - en vädermänniska! Vilken skillnad det är med humöret och energin så fort som solen visar sig, och så värmen. Nu är vi nere på 30+ dagar till bröllopet och 17 dagar till vårt flyttlass, och det går ju inte att sluta tjata om. 
 
Hur som helst, så var det min födelsedag igår och den började vi redan att fira i söndags. Då checkade vi in på MJ´s i Malmö för en natt på hotell. Och oj, så härligt hotell! Inredningen med mycket flamingos och blommor var ju riktigt frän, trevlig resturang och härlig hotellsäng. Alltså fick jag vakna upp och äta hotellfrukost på min födelsedag. Även om detta var i Malmö, så uppskattar jag att komma iväg så här. Framför allt nu i flyttkaoset här hemma. Å så fick jag paket på sängen av min blivande man. Att man fortfarande blir så där löjligt glad över sådant, haha!
 
 
Det blev tidigt utcheckning och hemfärd, för redan klockan 11 så var jag inbokad på ansiktbehandling. Och även det var välbehövligt! Kan äntligen få bukt på min hud med nya produkter som är anpassade för min hy. Dem 60 minuterna swishade iväg alldeles för fort. Men.. efter behandligen mötte jag upp Amanda för en födelsedagskaffe på stan. Hon skämde bort mig med den här stora buketten rosor, fikan på stan och även en fin present. Mycket skratt och glädje!
 
När vi hade snackat av oss i några timmar så blev jag hämtad av S. Vi skulle nämligen köra genom Lund och vidare till hans kusin i Landskrona. Hon fyllde år i förra veckan och hade kalas i söndags. Men han hade glömt hennes present hos svärföräldrarna, hehe. Så återigen fick jag spendera min födelsedag i min födelsestad. Det var bara med glädje. På kvällen blev det sedan middag i Lund och en ljuvlig kväll var det.



Amanda

SÅ fint!

JUNITJEJ

Verkligen fint!


Kom ihåg mig?