En liten uppdatering

| Dagligen
 
En liten uppdatering.. Det var ett bra tag sedan jag uppdaterade här, men jag har inte gett upp min lilla blogg.. än. Något som kallas livet har kommit emellan nu senaste halvåret. Det är som sagt väldigt mycket som händer just nu och därför tänkte jag ge er en liten uppdatering om just det.
 
- Nu är det 21 dagar kvar tills vi får våra nycklar till vår lilla markplanslägenhet i Lund. O denna förändringen längtar vi verkligen efter. 
 
- Och så är det 45 dagar kvar till vår stora dag. Pirrigt!
 
- I helgen fick jag världens bästa möhippa av mina tärnor. Kan berätta mer om det, om någon är intresserad?
 
- Idag inväntar vi vårt nya soffbord. Det vill säga att vi bara har nya köksstolar att köpa till nya lägenheten.
 
- Om 5 dagar fyller jag gammalt. Så på söndag till måndag bor vi på hotell. Viktigt att fortsätta leva fast det andra är lite kaos.
 
- Jag söker mycket jobb i närheten utav Lund. 
 
- S och jag har varit iväg och fotograferat mycket. Kvalitetstiden med honom är det bästa jag vet!
 
- Vi träffade vigselförättaren igår, och hon var underbar.
 
- Jag väntar fortfarande på de sista sakerna till mina tärnors gåvor. Väntat i någon månad nu.. 
 
- Fick ett kostschema av min ena kollega. Har gett snabbare resultat än någon diet jag provat. Slutspurten nu innan den stora dagen.
 
- Livet är galet underbart just nu!



Amanda

Fin bild!

Angelica Wåhlin

Vad mycket du har framför dig :D


Kom ihåg mig?