Hjärtans dag

| Dagligen
 
God morgon hjärtan! Ingen har väl kunnat undgå att det är hjärtans dag idag och fettisdagen som var igår? Alla dagar bör man ju ta hand om sina nära och kära, så är det ju. Men lite extra kärlek skadar ingen. 
Nu på morgonen har jag gett min kropp lite extra kärlek med träning och en mysig morgon i lugn och ro. Och snart ska jag åka mot Lund för en liten mysig fika med svärmor. I Lund blir jag även upphämtad av min blivande man lite senare, för ikväll vankas det mat och spaHotel Mossbylund. Himla mysig kvalitetstid mitt i veckan så här. Det blir alltså tvårättersmiddag och 50 minuters parmassage innan lite avkoppling och hemgång. Alldeles perfekt om ni frågar mig!
 
Hjärtans dag eller inte, så tycker jag att man ska dejta sin partner. Är man singel så varför inte lyxa till det med god middag tillsammans med sina vänner eller familj? Finns så många sätt att få det där lilla extra i vardagen, som i sin tur ger en lite extra energi och motivation.
 
 
Dejt eller inte.. I helgen fick jag denna underbara buketten av min bästa vän Amanda. Hade nämligen över mina tärnor på mat och bubbel i lördags, och denna kom hon med. Så uppskattat, från båda hållen. O igår njöt vi lite extra av den, varsin cappuccino från vår Nespresso och varsin liten semla. Så gott!
 
Nej, nu är det dags att fixa i ordning sig och packa ner bikinin i väskan. Vad jag har längtat efter lite SPA. Tur att jag och tärnorna åker till Polen för Spa i mars också.
 




Kom ihåg mig?