Solig tisdag

| Inredning
Rolig vas som jag fick i julklapp, kommer från Indiska.
 
 
Tisdag och solen lyser, är varm och gör en lite extra lycklig. Har precis kommit hem från gymmet och ett långt cardio-pass. Detta efter en sovmorgon och frukost i sängen. Lite extra lyxigt i och med att jag är ledig hela veckan förutom torsdagskväll. Och för att dra ut på min oplanerade vecka, så blev detta en bra start på dagen. Så ska strax hoppa in i duschen och sedan värma upp lite lasagne, som vi lagade igår, till lunch. Å efter det blir det självklart en långpromenad i solen, måste fånga D-vitaminer när de är tillgängliga.
 
Min vecka är som sagt ganska oplanerad, förutom till helgen. Så imorgon åker jag och hjälper min fina svärmor och packar upp. De flyttade nämligen i helgen när jag jobbade. Trevligt att få lite kvalitetstid, hon och jag. Samt att komma bort en sväng. 
 
 
Vad tycker ni om min fina vas? Fick den av S morföräldrar i julklapp. Påminner lite om Klong-vaserna. Blev hur som helst superfint med torkade eukalyptusblad i den, och bredvid har jag även fått tillökning av tre ljushållaren från Skultuna. Dessa av mina fina svärföräldrar i julklapp.  




Kom ihåg mig?