Låt det bli vår.

| Dagligen
 
Vad jag längtar till maj och all "röra" är förbi! Nu är shoppinglistan till bröllopet i stort sätt avprickad och det vi inväntar är att kunna betala maten, kakbuffen samt åka iväg och införskaffa drycken. Även kostymerna till min blivande man och hans bestman's står på listan. Sedan är det *peppar peppar* faktiskt inte så mycket mer att fixa. Och min spa-weekend med tärnorna kommer inte mer lägligt än nästa vecka! Både mitt huvud och kropp behöver få komma bort en sväng, andas och samla ny energi. För.. det är faktiskt otroligt mycket fixande, planerande och shoppande till även ett picknick-bröllop. Men dagen blir säkerligen magisk.
 
Förutom bröllopshögen som ligger i vardagsrummet, så har vi ju börjat rensa och packa inför flytten också. Och det ni, trots röra och ett mindre kaos redan, så längtar jag efter en ny stad, ny bostad och allt därtill. Flytt och bröllop får mig att lägga i en högre växel trots att energin är low just nu. Borde vara förbjudet att klaga, men ack vad trött jag är efter denna vintern! Nu vill jag som sagt att det ska lägga sig, lite sol, nytt och fräscht - så jag kan börja om här och få komma igång med mina planer igen.. 




Kom ihåg mig?