After Work

| Dagligen, Livsstil
 
Efter en lugn dag igår och en mysig stund till svärmor, så begav jag mig till Malmö för en AW med mina fina kollegor!
 
Ibland har man tur, och det har jag verkligen haft när det gäller mitt jobb. Man vet vad man har, man vet aldrig vad man får. Men lyckligtvis fick jag underbara kollegor för ett år sedan. Hur som helst så hade några av oss bestämt en liten Sushi-AW och så blev det.
 
 
 
Vi bokade bord på Restaurang Hai som ligger i Malmös innerstad. Vilket sägs vara en lite lyxigare variant av sushi än vanligtvis. Portionerna var inte stora, men alltid trevligt att prova något nytt. Har varit där en gång tidigare och tycker där är trevligt. Nästa gång blir det i Lund, för Simons syssling har öppnat en sushi restaurang här. Och dem gör jättefina upplägg! Måste testas.
</div



Angelica Wåhlin

Åh, älskade sushi! Vad sugen jag blev nu, haha


Kom ihåg mig?