Gåvor till tärnorna

| Bröllop
 
 
 
Då var vi man & hustru. Och oj vad konstigt och underbart det känns på samma gång. Wow! Men mest utav allt känns det som livet är komplett just nu. Man svävar ju på moln, nygifta och nyinflyttade som vi är. Detta är det mest magiska jag hittills har upplevt i mitt liv, och det är helt fantastiskt!
 
Mer om vår dag och allt därtill kommer i ett, två eller flera inlägg fram över. Men först ut vill jag faktiskt visa mina underbara tärnors gåvor. För, det är ju ändå de som har stått vid min sida - genom allt det mest jobbiga och nu mest underbara jag upplevt. Det går inte att förklara den tacksamhet och kärlek en känner för sina vänner, systrar. Men det är självfallet obeskrivlig och enorm. 
 
 
 
 
 
Tärnornas gåvor ville jag skulle vara både personliga och speciella, precis vad de är för mig. Därför valde jag att beställa lådor med rosett och deras namn på i guld. Redan där är jag supernöjd med gåvan. Att få en box som man dels kan ha som inredning, men även med sitt namn på känns ju lite extra piffigt. Och så blev dem så fina!
I deras presentbox har jag även lagt ner personliga champagneglas med deras namn på + Bridesmaid + vårt datum på: 2018-05-26. Ett sådant glas fick även jag. 
 
Något som är ett "måste" till sina tärnor är ju varsin kimono. Dem fick varsin med deras namn på i färgen blush. O jag fick såklart en vit med mitt namn på i guld. Är ju förtjust i guldfärg, hehe. Mer i presentboxen fick de ett läppstift för dagen till ära, i en färg som jag tyckte passade dem, lösögonfransar, doftvax till exempelvis klädeslåda eller liknande. Det doftade gott när dem öppnade boxen. Och en guldfärgad Tangle Teezer hårborste. Mina tärnor fick även ett litet kärleksbrev med ett försök till att beskriva min tacksamhet och kärlek för dem. Och i locket har jag även klistrat fast ett foto med mig och respektive från vår nya HP sprocket skrivare.
 
 
Jag blev personligen väldigt nöjd med mina gåvor till tärnorna, även om inga pengar eller gåvor i hela vida världen kan visa min kärlek för dem. Det jag tänker på när jag ger något, det är vad jag själv uppskattar och tror dem hade uppskattat minst lika mycket. Och mina tärnor älskade sina gåvor, att det till och med blev en liten tår från dem. ♥
 
 



Woow vilka fina askar! Så himla personliga och förstår att det blev otroligt uppskattat <3


Kom ihåg mig?