En get away till Köpenhamn

| Dagligen
Vilket underbart dygn! De intensiva veckorna byter av varandra, men något vi är bra på är att komma iväg en stund, ladda om och andas. Nu blev det en liten get away till Köpenhamn, bara vi två. Jag får nypa mig i armen och verkligen ta in allt som jag får uppleva med honom, min själsfrände. 11 månader som gifta nu, vilken lycka!
 
 
 
Vad gör man vid en liten get away över sundet? 30 minuter hemifrån är inte så långt, eller? Vi promenerade i några timmar, kollade självklart en del affärer och shoppingcenter som bl.a Magasin Du Nord och Illum. Njöt av solen på Nyhavn och en god lunch även där. Sedan hade vi även bokat rum på Hotel Skt Annae, som låg precis bakom Nyhavn och innan Amalie Borgen (kungligheterna). Här trivdes vi! Väldigt fint och fräscht hotell, fyrstjärnigt och mysigt.
 
 
 
Taktarassen på hotellet
 
Sådana här get aways handlar inte om vad man gör utan hur man gör det. Vi är väldigt likasinnade och vet vad den andre önskar. Så vi gjorde exakt det som föll oss in. Inga måsten eller krav, utan njöt av en liten tripp tillsammans, bara han och jag. Blev en väldigt lyckad tur!
 
 



Hemma Hos Felicia

ååh så underbart!!


Kom ihåg mig?