Pastellfärger och påskbakelser

| Dagligen
 
Ljuvlig bukett som jag fick i födelsedag. Buketten som jag fick utav svärföräldrarna skriker vår, och de underbara pastellfärgerna gör en lite extra glad när man äter frukost i köket. Man njuter verkligen lite extra!
 
Min torsdag hittills har bestått utav ett härligt arbetspass och nu ska jag avnjuta en god kopp kaffe med nymalda kaffebönor som jag fick på födelsedagen. Därefter ska jag återigen ta fram köksmaskinen (som vi fick i julklapp) och ställa mig och baka. Tänkte faktiskt bidra med kakan till kaffet imorgon, då det vankas varmrökt lax hos svärföräldrarna. 
 
Eftersom min lemoncurd-tårta blev en succé, så tänkte jag göra en variant i cupcakes med vit chokladfrosting samt lite kärleksmums. Tror det blir perfekt! Men får göra det idag då jag jobbar till 14 imorgon, så då hinner jag inte. 
 
 
Hur firar ni påsk?




Kom ihåg mig?