V.16

| Dagligen
Då var det dags igen, eller ? Jag velar mycket med den här lilla bloggen, som ni kanske märker. Det finns tillfällen som man vill skriva av sig eller ta en fin bild, och allt tycker jag inte passar inne på Instagram, faktiskt. Dessutom tycker jag ju om den här lilla sidan, ändå. Så jag tror jag provar igen, vad tror ni om det?
 
Vecka 16 är redan här, och mitt i veckan är vi dessutom. Hur snabbt springer inte tiden? Igår var det dessutom min födelsedag, och den var så fin. Min kära man väckte mig tidigt med kaffe och paket på sängen. Och med tidigt menar jag kl.05.. Han jobbar sin tidiga vecka under denna veckan, och det innebär att han börjar kl. 05.30. Men.. Det var supermysig start på morgonen och presenten som jag fick utav honom är enastående!
 
Efter en liten lyxfrukost och mys i soffan, så städade jag hemmet och fixade klart födelsedagstårtan. Den blev väldigt lyckad! Strax därefter kom min älskade mamma och hennes kille hit till mig på kaffe och lite mys. De var nere från måndag till tisdag. Åt middag med mina svärföräldrar, man och mig i måndagskväll och igår hade vi en fin stund tillsammans själva.
 
Senare på eftermiddagen hann Simon och jag ta en liten kaffe innan jag dukade och gjorde i ordning för födelsedagsmiddagen. Det vankades grillat med svärfamiljen och ännu en mysig stund. Min födelsedag blev helt enkelt en lugn och fin dag, precis vad man önskar!
 
 
 
Visst blev min Lemoncurd-tårta fin? 



Sarah

Grattis i efterskott :)

Angelica Wåhlin

Wow, så god tårtan ser ut!


Kom ihåg mig?