Drömsemester och bröllopsklänning

| Dagligen
 
Vilken helg och måndag! Ingen måndags-ångest här inte. För jag har i stort sätt kommit hem från Malmö och denna butiken (Wedding Store), där min bästa vän har varit och nålat in hennes brudklänning (!). Att skriva det ger mig galen gåshud över kroppen. Tänk att min bästa vän ska gifta sig, och jag ska vara tärna. Att dessutom de bestämde dagen efter vårt bröllop, som vi hade i deras trädgård. Wow!
 
Inte nog med det! Så i helgen/idag har vi bokat vår drömsemester - till Italien. I år har vi äntligen semester tillsammans, och detta utnyttjar vi med att åka på en liten rundvandring i Italien. Det är verkligen en dröm som går i uppfyllelse för oss båda. Vi kommer besöka och bo vid Gardasjön, sedan åka runt till Venedig, Valpolicella för vinprovning och Verona. Sammanlagt är vi borta i 9 dagar. Lycka!
 
 
 




Kom ihåg mig?